آشنایی کامل با فایروال فورتی گیت fg-200f

فایروال فورتی گیت 200F یکی از پرکاربردترین فایروال های کمپانی فورتی نت بوده که برای سازمان های متوسط و بزرگ و همین طور شبکه های campus (شبکه های کامپیوتریِ متشکل از LAN که همگی در یک منطقه جغرافیایی قرار دارند) گزینه ای مناسب می باشد. این فایروال با برخورداری از  قابلیت های NGFW قادر است اپلیکیشن های مختلف را در ترافیک شبکه شناسایی نموده و از شبکه در برابر انواع تهدیدات پیشرفته محافظت کند. مجموعه اطلاعات مبتنی بر تهدیدات که آزمایشگاه های فورتی گارد از سراسر دنیا جمع آورده کرده به سازمان ها کمک می کند تا تهدیدات شناخته شده را فورا و در لحظه شناسایی و مسدود کنند.  

در مورد تهدیدات ناشناخته نیز، ساختار امنیتی هوش مصنوعی FortiSandbox به سازمان ها یاری رسانده تا آن ها را بدون کوچک ترین تاخیری مسدود نمایند.


به سازمان هایی که در جستجوی امنیت برای شبکه های خود هستند، توصیه می شود فایروال FortiGate 200F را به کار گیرند، زیرا این فایروال قادر به مقابله با انواع حملات بدافزاری، اکسپلویت ها و همچنین وب سایت های مخرب می باشد.

فایروال فورتی نت FortiGate FG-200F دارای 16 پورت گیگابیت اترنت، 8 پورت SFP، یک پورت USB، دو پورت 10 GE SFP+ FortiLink، دو پورت 10 GE SFP+ و یک پورت Console می باشد. لازم به ذکر است فایروال FortiGate 201F از یک حافظه داخلی SSD با ظرفیت 480 GB برخوردار است. این تجهیز امنیتی قادر به ارائه 5Gbps IPS throughput، 3.5 Gbps NGFW throughputو 3 Gbps threat protection می باشد.

فایروال فورتی گیت fg-200f در حوزه ایمن سازی Web Gatewayها قدرتمند عمل کرده و دسترسی به وب را در برابر انواع تهدیدات داخلی و خارجی و حتی برای ترافیک های رمزنگاری شده، ایمن می سازد. این فایروال با مسدود سازی و کنترل دسترسی به وب بر اساس "کاربران" و یا "گروهی از کاربران" در URL و دامنه، تجربیات مطلوبی رقم می زند. علاوه بر این درخواست های DNS در برابر دامنه های مخرب را مسدود نموده و با تهدیدات بدافزاری zero-day، مقابله می کند.

فایروال فورتی گیت fg-200f با ابعاد 44 x 432 x 342 میلی متر و وزن 4.5 kg  و به صورت Ear Mount با ارتفاع 1RU به بازار تجهیزات شبکه عرضه می شود.

این تجهیز امنیتی از پرفورمنس بالایی برخوردار بوده و به طور کلی طراحی آن ها بر اساس استفاده از پردازنده های امنیتی هدفمند فورتی نت یا همان SPU می باشد تا بتوان بالاترین سطح عملکرد و محافظت در برابر انواع تهدیدات را با بالاترین سرعت ممکن ارائه داد.

فورتی گیت 200f در معتبرترین آزمایشگاه های جهان مورد بررسی قرار گرفته و گواهینامه های متعددی را به واسطه برخورداری از قابلیت بهترین اثربخشی امنیتی دریافت نموده است.

کارکردن با fortigate fg 200f و مدیریت آن بسیار ساده بوده و تنها از یک کنسول مدیریتی و از طریق یک محیط گرافیکی کاربرپسند قابل انجام است. همچنین پلتفرم ZTP را که برای زیرساخت های شبکه های بزرگ و توزیع شده مناسب می باشد را می توان بسیار سریع و ساده، پیاده نمود. این تجهیز از تانل های V.P*N خودکار و منعطف برخوردار بوده و تا بتوان پهنای باند را افزایش داد و مسیرهای WAN رمزنگاری شده را ایجاد نمود. مدیران شبکه می توانند با در اختیار داشتن چک لیست های از پیش تعیین شده، ساختار شبکه را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و به این ترتیب بهترین روش ها را برای بهبود کلی امنیت اتخاذ کنند.

این فایروال شبکه قادر است ترافیک های غیر مجاز و مخرب را با بهره گیری از بالاترین عملکرد بررسی ترافیک SSL مانند استاندارد TLS 1.3 و با استفاده از رمزنگاری های مجاز، مسدود کند و همچنین حملات پیچیده را با کمک اطلاعات مبتنی بر تهدیدات که همگی توسط آزمایشگاه های فورتی گارد، با تکنولوژی AI از سراسر جهان، گردآوری شده، شناسایی نموده و با آن ها مقابله کند.

کارشناسان فنی ما در مجموعه رسیس آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره تخصصی به شما می باشند؛ و برای اطلاع از قیمت fortigate 200f با این شرکت تماس بگیرید.