عملکرد فورتی میل (FortiMail) در سازمان ها

فورتی میل (FortiMail) یکی از امن ترین درگاه های ایمیل محصول شرکت فورتی نت است که مانع از حملات سایبری پرحجم و هدفمند می شود که در ایمن سازی حملات به سازمان ها کمک میکند ، جلوگیری از آسیب به داده های حساس و پیروی از مقررات اطلاعات زیادی را در اختیار ما قرار میدهد . فورتی میل (FortiMail) ها در تجهیزات فیزیکی و مجازی حرفه ای در محل یا در کلود عمومی قرار می گیرند تا به سازمان های مختلف (مانند کسب و کارهای کوچک، سرویس دهندگان و سازمان های بزرگ) سرویس بدهند.

جلوگیری از تهدید

عملکرد فورتی میل (FortiMail) ها مربوط به  قدرتمند آنتی اسپم و بدافزار به همراه تکنیک های پیشرفته ای همچون جلوگیری از شیوع مشکل، آسیب زدایی محتوا و بازسازی آن، آنالیز سندباکس، تشخیص جعل هویت و تکنولوژی های دیگر به جلوگیری از ایمیل های گروهی ناخواسته، فیشینگ باج افزار، اختلال در ایمیل های کسب و کار و حملات هدفمند میشود .

محافظت از داده ها در فورتی میل (FortiMail)

جلوگیری از آسیب به داده ها، رمزنگاری ایمیل مبتنی بر هویت و آرشیو ایمیل به جلوگیری از آسیب غیرعمدی به اطلاعات حساس و پیروی از مقررات شرکتی و صنعتی بخشی از وظایف فورتی میل (FortiMail) خواهد بود .

عملکرد عالی و پیاده سازی انعطاف پذیر

عملکرد فورتی میل (FortiMail) 200F از حیث مقیاس پذیری آسان برخوردار است و توانایی مدیریت بیش از 1.5 میلیون پیام را به همراه آنتی اسپم کامل و فیلترینگ ضد بدافزار دارد و به همین دلیل برای انواع سازمان ها مناسب است و آپشن های مختلفی را برای پیاده سازی در حالت های درگاه (Gateway)، شفاف (Transparent) و سرور (Server) در اختیار شما قرار می دهد.

ضد بدافزار قدرتمند

فورتی میل FML-200F با ترکیب تکنولوژی های استاتیک و داینامیک که شامل امضا، تکنیک های ابتکاری و رفتاری است و جلوگیری از شیوع احتمالی ویروس، کار محافظت در برابر گستره عظیم تهدیدات رو به رشد را انجام می دهد.

محافظت پیشرفته در برابر تهدید ها در فورتی میل (FortiMail)

عملکرد فورتی میل (FortiMail) برای محافظت قدرتمندتر در برابر جدیدترین تهدیدات مانند ایجاد اختلال در ایمیل کسب و کار و حملات هدفمند، امکاناتی همچون آسیب زدایی و بازسازی محتوا، آنالیز سندباکس، تشخیص کلاه برداری (spoof) پیشرفته و …  به صورت اختیاری برای شما فراهم می کند.